New York resa

2009-10-13 @ 19:37:24
Nu har jag varit i New York och det var hur grymt som hälst. Jag och min flickvänn var där för och uppleva staden på bästa sätt. Det togs en massa bilder, men orkar inte lägga upp alla här, men tänkte lägga upp två bilder som jag tillägnar Tobbe Lindström :) Bilderna togs under Harold Hunter day 3 i Manhattanbridge skatepark i chinatown.

När Man fick se Chad Muska komma cyklandes med sin flickvänn så blev man som ett litet barn på nytt.
Shortys filmen fulfill dreams är lätt en av dom bästa sktefilmer som gjorts.
Ni kan se den här http://www.youtube.com/watch?v=AriSepYcZbc

Kommentarer
Skrivet av: Linus

haha fett Henke!

2009-10-14 @ 12:36:27
Skrivet av: lukas mortensen

skatar han fotfarande?(chad muszka)

2009-11-04 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0